maanantai 31. lokakuuta 2011

Paikoillanne...

luet UI! Production & Publicationin blogia. Päätin perustaa blogin jo tässä vaiheessa, kun suunnittelutyö on fiilistelyasteella, firman toimenkuva toivomusvaiheessa ja kaikki muutenkin levällään kuin [täytä tähän vapaa valintainen genetiivi ja nominatiivi haluamastasi substantiivista]. Näin kaikki halukkaat pääsevät mukaan matkalle. Blogini tarkoituksena ei ole opettaa kenellekään mitään eikä opastaa firman perustamisessa. Tarkoituksenani on avata teille erästä taivalta tällä tiellä ja se taival on minun. Astele sinä missä halajat, tämä tyttö on tallannut opinpolkunsa (sekä elämässä että koulunpenkillä) jo siihen vaiheeseen, että nyt alkaa tien päällystystyöt. Koskaan ei tule valmista ja aina jostain rehottaa joku rikkaruohon taimi, mutta kestän sen. Kestän, koska minä olen minä ja kaiken kukkuraksi: helvetin hyvä siinä!

Hyvät naiset ja herrat, nyt se alkaa!

Kunnioittavasti minun (ja joo joo teidänkin)

tuleva toimitusjohtaja J. Salmenoja
aka

Jii*

PS. Jiin blogi ei ole kadonnut, se vaan muuttaa hieman tyyliään. No worries!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti