maanantai 16. heinäkuuta 2012

Alkaa muuten jo jännittää

Elokuun ensimmäinen päivä häämöttää jo reilun parin viikon päässä (TJ 16). Se tarkoittaa sitä, että sitten sitä ollaan itsenäisiä ammatinharjoittajia, yrittäjiä, itse itsensä herroja. Tunnelmaa kuvaa hyvin englanninkielinen sana overwhelming, koska olen ihan all over the place. Jännittää kovasti, mutta sillä lailla hyvällä tavalla - ihan kuin olisi synttärit!

Nämä viimeiset viikot ja päivät on buukattu minuutin tarkkuudella täyteen kaikkea. Tietenkin on sovittavia töitä projekteissa, jotka pitää hoitaa - tapaamisia, sähköpostittelua, puheluita ja niin edelleen. Myös projekti Valmistuminen on eri kovasti työn alla - ensi viikolla on tentti ja heinäkuun loppuun mennessä aika monen tehtävän palautus. Selkä jumittaa, mikä ei menoa haittaa - kyllä tämä naputtelu sujuu, kunhan asento on kunnossa (lue = kolme tyynyä tukemassa, toinen jalka koukussa ja toinen sohvan selkänojalla). Sellainen härkänen asenne päällä, että oksat pois!

Kaikki on edennyt enemmän kuin hyvin. Olenko ansainnut tämän kaiken? Pitää nyt vain ymmärtää, että kyllä olen ansainnut, olen tehnyt kovasti töitä. Koska olen tällainen pessimistin pirulainen, en malta olla ajattelematta, että kohta kuitenkin tapahtuu jotain ikävää. Eräs ystäväni sanoi minulle mennä viikolla, että ainahan jotain ikävää tapahtuu, mutta kun on pitkään mennyt hyvin ja on onnellinen ja perusteet kunnossa, jaksaa silloin ne ikävät asiat ja vaikeamman kauden yli helpommin. Tämän sisäistin ja ai että helpotti henkinen paniikki! Olen ehkä vähän naurettava stressaaja, mutta hei, se kuuluu mun persoonaan! ;)

Tänään UI! liittyi Twitteriin. Twitter tulee olemaan tärkeä tiedotuskanava UI!:lle, koska sitä kautta monet tahot saavat tietoa toiminnastamme ja sitä kautta pääsemme kertomaan, mitä ihan oikeasti teemme. Seuraa UI!:n tapahtumia Twitterissä @UI_PP!

No mutta. Nyt jatkuu työ!

Jules*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti